[Kepviselok] van videó a mi egyetemünkről is : (((

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2009. Dec. 9., Sze, 23:05:09 CET

Szerintem meg az, hogy valaki megnézi a korabeli Náci videókat nem lesz
náci. Én például szoktam ilyet is nézni, meg korabeli kommunista cuccokat
is. És pl a szerintem bizonyos szempontból rendkívül viccesek, és így
élvezhetőek. Az hogy ez felkerült a youtubra, meg ki ide is, szvsz a
közéletben is igencsak megszokott fasisztázás, aminek jobb körökben nincs
helye (ugyanúgy mint a büdös kommunistázásnak sincs).

Bence