[Kepviselok] kérés

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2009. Dec. 9., Sze, 23:11:20 CET

kedves Máté!

Egyetértek a gondolataiddal, azonban nem hiszem, hogy az a megoldás, hogy
a kínos esetekben eltusoljuk és aztán nem lesz belőle semmi, és valóban
nem is történik semmi. Néhányan tesznek álszent megjegyzéseket mondjuk
felháborító jelzővel és utána mindenki jópofát vág, és vállba veregetjük
egymást, hogy ki mindenki milyen remek munkát végez.

Konkrétan az én véleményem: Én is elítélem ha valaki ilyesmivel
szimpatizál. Kevés dolog van amit jobban utálok, mint a szélsőjobb oldal.
persze mivel képviselő vagyok azért ezt a véleményemet ha lehet megtartom
magamnak, mert a HÖK politikailag semleges kell legyen.  Ha egy oktató, az
óráján ilyet felvállal akkor azonnal el kellene tiltani az oktatástól. Az
illető doktorandusz, és tanításon kívül a laborjában ilyesmit hallgat,
azért nem lehet felelőségre vonni. Mint ahogyan azért sem lehetne, ha
manga pornóra rázna a joghurtos dobozt! Annyit viszont meg lehet tenni,
hogy figyelmeztetni az illetőt, hogy csukja be az ajtót, meg tegyen fel
fülhallgatót ha ordíttatni akarja páncélos indulót és hogy amennyiben órát
tart úgy vegyen fel normális köpenyt és ne ingerelje a hallgatókat
ilyennel, vagy olyasmivel ami egy szélsőséges eszme rendszerhez tartozik.
Ezt meg kell tenni! Azonban azt is láttatni kell, hogy a HÖK-ben nem
beszari emberek vannak, hanem olyanok akik a legfelsőbb köröknek jelzik és
a legsúlyosabb büntetés kiszabását követelik ha egy oktató tanórán
politikai propagandát tart! Ha elmegy a hallgatókkal kocsmázni ahol szidja
a kormányt, zsidózik, cigányozik akkor kedves egészségére, da az egyetem
falain belülről KI KELL IRTANI A POLITIKÁT! Ez most szerintem nincsen meg.