[Kepviselok] No more episodes

Tabajdi Péter foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2009. Dec. 13., V, 15:05:47 CET

Maga a felhasználó is eltűnt, remélem nem azért, mert én is írtam
neki:)

Amúgy a reagálás/felháborodás alapjáraton korrekt (az utolsó
bekezdések kivételével), plusz a mi reakcióidőnk is említésre méltó
(riszpekt Máténak és társainak) - érzem micsoda PR kampányt
építhetünk erre:)

Már csak arra nem kaptunk választ miért nem zárt ajtók mögött és
halkan nézte ezt a videót miközben számon kéri az oktató, hogy mi
miért is nyilvánosan kezeltük ezt a problémát, holott a nyilvánosság
a nyílt ajtajánál kezdődött...

Besúgásról meg egyszerűen szó sincs, ez kérem a 21. század: Youtube,
internet, anonimitás stb. Az oktató becsületén végül nem esett
csorba, és ezt pont a hallgatóknak köszönheti, akik jelezték
névtelen barátunknak, hogy ugyanmár, az ártatlanság vélelme is
létezik. Jobb lett volna, ha az a videó fentmarad hetekig/hónapokig
míg valaki közülünk végre észre nem veszi miután az "elte ttk"
szavakra rákeres? Kétlem, ő is rosszabbul járt volna, meg az egyetem
is, ha nem nálunk "robban a bomba", hanem előbb halkan terjed.

Legközelebb kétszer is meggondolja, hogy mit, hol és hogyan. A
hallgatók sem néznek - hangosan - mondjuk pornót a Loviban és ezért
nem járnak így:)

Az oktatónak meg megírhatjátok, hogy konkrétan csak mi képviselők
láthattuk a videót, mert a lista mindmáig elérhetetlen a normális
linkekről a novemberi(?) verziófrissítés óta, azt csak egy kis
trükközéssel lehet előhozni.

És én is megnyugodhatok, mert az általam leginkább kifogásolt
levéleltávolítás - talán a szombati karbantartás miatt - végül nem
lett kivitelezve (vagy a backupról visszaállt az eredeti
helyzet?:D).

Písz, láv, hepinessz end juniti - tényleg mindenki megnyugodhat,
senkinek nem származott hátránya az esetből.

u.i.: A felháborodásnak tudhatjuk be azt is, hogy már mi is (a többi
hallgatóval egyetemben) minősítve lettünk...  Ugye nem kell
ecsetelnem, hogy hol is van az ellentét a levél eme sorai és a
felhozott érvek között?

   Tabajdi Péter a.k.a. Pene
         ELTE TTK HÖK
   Földrajz- és Földtudományi
    szakterületi koordinátor

      tel: 30/349-5471
   honlap: http://foldtud.elte.hu, http://elte.pene.hu
      MSN: incolapdpene at hotmail.co.uk
fogadóóra: minden hétfőn 10-12 között a déli HALI-ban (00.732)