[Kepviselok] videó_part_2_ (episode zwei ? )

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2009. Dec. 13., V, 11:25:43 CET

sziasztok,
a videó csakugyan eltűnt, ezek szerint hatásos volt a levelem (amelyre nem
kaptam választ)... pedig már fogalmaztam a levelet az adminoknak:D
a környtudósok körében érthető okokból Norbiék valóban népszerűtlenek, de
közülünk valakit gyanúsítani ugyanúgy rosszindulatú feltételezés, mint
amit Norbival szemben láthattunk.
a levlistára való kiküldést továbbra is nem jó, de a lehető legjobb
megoldásnak tartom, hiszen az ilyen típusú probléma gyors, és több
véleményt magába foglaló orvoslására csak így kerülhetett sor.
mivel levelében FN rólam is ejtett szót, amennyiben nem tartjátok
aggályosnak, ezt a levelet neki is továbbítani fogom (előzmények nélkül,
természetesen)
üdv,
bm