[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HOK Szervezo Elnokhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2009. Feb. 28., Szo, 16:40:58 CET

Tisztelt Képviselők!

Megpróbálok rövid lenni, kérlek olvassátok el!

A 2008/2009-es tanévben eddig 4 nagyobb és 2 kisebb kari rendezvény került
megrendezésre (ELTE Utcabál, TTK-BGGYFK Gólyabál, Nedves Est, TTK-s Mikulás,
Lágymányosi Eötvös Bál és TTK-s Farsang). Fél éves munkám java részében a 4
nagyobb rendezvénnyel dolgoztam, a Mikulás és a Farsang megszervezését Árendás
Ákosra bíztam. A bál és farsang beszámolója hamarosan kikerül a
képviselőlistára, a többit pedig már olvashattátok, úgyhogy nem fejtem ki őket
részletesen, kérdéseiteket szívesen várom e-mailben és a KGY-n.

Nemrégiben tartottunk egy Választmányi hétvégét, melyen néhány órán keresztül
tárgyaltuk a rendezvényeink jövőbeli koncepcióját. Erre azért van szükség,
mert már a bálnál is látszott, hogy bizony a világválság azért valamennyire
érint minket is, az egyetemistáknak nem igazán van „elbuliznivaló” pénze,
kevesen jelennek meg a drágább, nagyobb bulikon. Ezekkel szemben a kisebb,
olcsóbb farsang hatalmas sikert aratott, ráadásul nekünk semennyibe sem
került. Rengeteg fejtörtést okoz az előbbi okok miatt a Lágymányosi Eötvös
Napok szervezése is, hiszen egy nagyobb, mindenki számára ingyenes rendezvényt
kell szűk keretek között megvalósítani.

Kari feladataimon kívül delegáltja vagyok az EHÖK szervező bizottságának, mely
munkájából szintén aktívan kiveszem a részem.

Nagyvonalakban az előbb leírtak alapján épült fel a munkám, ha valamelyik
témában részletesebb tájékoztatást szeretnétek, a KGY-n bővebben kifejtem.

Hermann Gábor
ELTE TTK HÖK
szervező elnökhelyettes
szerveh at ttkhok.elte.hu