[Kepviselok] beszámoló

fizika szakterületi koordinátor - Juhász Krisztina fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2009. Feb. 28., Szo, 16:37:06 CET

Sziasztok!

Mellékelve és bemásolva a beszámolóm.

Üdv,

Kriszti

******************************************************************************************************
BESZÁMOLÓ
Fizika szakterületi koordinátor

Részt vettem:
         o A választmányokon
         o A Fizika Intézeti Tanácsokon
         o Kari Tanácsokon
         o A Fizikus TDK Konferencián
         o Az Educatio és a Nyílt Nap előkészületeiben és lebonyolításban

         o Választmányi Hétvégén

Segítettem a Gazdasági Fizika Téli Iskola szervezésében.
Segítettem a Biológus Téli Iskola pályázatában.

Mostanában napi sok órában a leendő nyári iskolát szervezem.
Ennek tükrében hetente tartunk megbeszélést az oktatókkal.
A szakmai program lassan összeáll, melyben 5 fő témakör található majd.
Leutaztunk megnézni, lefoglalni a szállást, és a környéket.
Elkészítettük hozzá a pályázatot és a honlap fejlesztésén ügyködök.

Most is kaptam kérdéseket, főleg a harmadévesek szakdolgozat és záróvizsga
jelentkezésével kapcsolatban, mivel ez nálunk csúsztatottan januárban
történt.

Szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre!

Üdvözlettel,
Juhász Kriszti
fizikaszk at ttkhok.elte.hu
--------- következő rész ---------
[...]