[Kepviselok] Informatikus beszamolo

Dudás Gábor dudikoph at dudikoph.hu
2009. Feb. 28., Szo, 18:09:39 CET

Kedves Kepviselok,

- Elkeszitettem az erasmus osztondij keresot: http://ttkhok.elte.hu/odb/
- Elkeszitettem a Biologia Szakterulet oldalat: http://biosz.elte.hu/
ezt azota Nagy Gabor kezeli.
- Beallitottam a deli haliban a nagy HP nyomtatot kozponti nyomtatasra.
- Jancso Tamas es Janosi Attila tobb honapos lelki nyomasanak engedve
egy kicsit atalakitottam a honlapot, errol nemreg irtam levelet listara.

Ezenkivul a napi rutinfeladatokat elvegeztem: felhasznalok informalasa,
problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal rendszeres frissitese,
szamitogepek karbantartasa, neha kabelhuzigalas, es egyeb problemak
megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

Udvozlettel:

Dudas Gabor
ELTE TTK HOK Informatikus