[Kepviselok] Matekszk beszámoló

Viktória Lakó matekszk at ttkhok.elte.hu
2009. Feb. 28., Szo, 18:46:18 CET

Sziasztok!

Alább és a csatolva is olvashatjátok a beszámolómat!

Beszámoló
Megjelentem ahol kellett, és igyekeztem legjobb tudásom szerint
képviselni a hallgató társaimat: Választmányokon, Kari tanácson,
TOB-on, Intézeti tanácson, TCS-n.
Egy alkalommal Attilát helyettesítetem az EHÖK TB ülésén.
Dukán András kollégámmal képviseltük a matematika szakterületet az
EDUCATIO-n, a kari nyílt napon betegség miatt sajnos nem tudtam részt
venni.
Tartottunk egy Szacsot, amin megterveztük a következő félév
programjait, kiosztottuk a feladatokat.
Projektjeink:
Matekos teadélután: Most is lesz! Valamint tervezünk 2-3 kézműves
alkalmat is ahol az Education megrongálódott darabokat igyekszünk
pótolni.
MASZAT: A tavaszi félévben a 3. héttől indultak be a korrepetálások,
heti 3 nap 5 időpontban várjuk az érdeklődőket, időpontok és
helyszínek: http://matszacs.elte.hu!
Honlap: A vizsga időszak végén sikerült rá új embert találnom, Habai
Dániel személyében. Új design-t kapott és folyamatosan töltjük fel új
tartalommal is.
ALMA: Folyamatosan bővül! Tessék megnézni: http://alkmat.extra.hu!
Drámakör: A tavaszi félévben heti két időpontban lesz, tervben van egy
színdarab összeállítása a félév végére! 6-7 állandó tag van.
Kulturtea: Pepe felvette a kapcsolatot egy non-profit szervezettel,
aki segít a szervezésben és a hirdetésben is, 2-3 teaestet tervezünk
hírességekkel, és 2-t matematikus okatókkal.
Hallgatói tér: Amint az intézeti leltár megtörténik, elszállíthatjuk a
régi asztalokat. Kaptunk ajándékba egy vitrines szekrényt is, csupán
zárhatóvá kell tenni és a kupáink is díszíthetik a hallgatói terünket.
Bulik: Már nagyban folynak a Kémia-Matek felező buli előkészületei.
Még két szakos bulit szeretnénk a félévben: április 16. (Szíria
függetlensége/Hruscsov születésnapja/Tavasz köszöntő buli), május 15
(-16) félév záró parti a fizikusokkal a vizitelepen.
Egyéb nem tisztséghez kötődő tevékenységeim:
MSc Tájékoztató: A vizsgák és egyéb nehézségek közepette sikeresen
elkészült! Köszönet mindenkinek, aki segített!

Üdvözlettel, Lakó Viktória
       Matematika szakterületi koordinátor
       ELTE TTK HÖK
       matekszk at ttkhok.elte.hu