[Kepviselok] OMHV állás

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2009. Jan. 15., Cs, 16:27:48 CET

Sziasztok!

Nekem annyi lenne ehhez a hozzáfűznivalóm, hogy a kis kitöltési arány
abban nyilvánul meg, hogy már az etr nem enged olyan tárgyaknál
véleményezni, ahol több oktató van feltüntetve. Így nálunk az évfolyamon
például ebben a félévben a kötelező tárgyaknál egyáltalán nem tudjuk
kitölteni, csak egy-egy specinél, és elég sokan vannak, akik ebben a
félévben csak a kötelező tárgyaikat vették fel. Nem tudom, hogy a többi
szakon hogy van ez. Pedig nekünk nagyon fontos lenne, hogy véleményezzünk
egy-két "oktatót", mert vannak dolgok, amelyeket évfolyam szinten nem
helyeslünk az órával kapcsolatban. Erre van valami megoldás?

üdv: Nóri