[Kepviselok] OMHV állás

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2009. Jan. 15., Cs, 18:03:27 CET

Hali!

Sajnos valóban nem lehet több oktatós kurzusokat véleményezni, erről az
utóbbi időben többször is volt szó. Amúgy ezt a Minőségfejlesztési
Szabályzat 26. §-a is előírja:
"(1) A véleményezésnek kurzusonként, félévente egyszer kell megvalósulnia.
Nem kell lebonyolítani a véleményezést azon kurzusokra vonatkozóan,
melyeket a tanrend szerint több oktató tart, illetve azokra, melyeket
kevesebb, mint 5 hallgató vett fel."

ld. http://minoseg.elte.hu/file/ELTE_MF_szabalyzat_2008_05_07.pdf

Amúgy ez a korábbi félévekben is így volt, azzal a különbséggel, hogy
meghirdették a kérdőívet, de nem értékelték ki és az adatok elvesztek.

Amúgy a szabály oka, hogy jelenleg az ETR-ben egy kurzushoz egy OMHV
kérdőív rendelhető. A fejlesztés remélhetőleg várható, a köv félév elején
lesz egyeztetés. Amúgy a problémát már számtalanszor felvetettem.

A véleményeket pedig érdemes papíros/emailes módon eljuttatni az
oktatónak, akár névtelenül is. (Én pl vállalom hogy ezt, ha valaki név
nélkül megírja, akkor eljuttatom a címzettnek)

Üdv:
Attila