[Kepviselok] (nincs tárgy )

Tabajdi Peter pene at ttkhok.elte.hu
2009. Jan. 19., H, 02:04:02 CET

On Hét, Január 19, 2009 12:25 am, mentorkord at ttkhok.elte.hu wrote:
> Tisztelt Választmány!
>
> Csatolva küldöm a keddi választmányra a mentorrendszer 2008-as
> értékelését.
>
> Üdv:
> Bodó Máté
> mentorkord_______________________________________________

"2009-ben ezt a feltételt sokkal komolyabban szeretném venni, mint eddig."

Ebbol nekem az jon le, hogy szeretnel ujra mentorkoord. lenni. Ezzel semmi
gond, de nem ugy volt, hogy nem vallalod jovore? (Meg par opcio felmerul,
csak erdekelne, hogy lemaradtam-e valamirol.)

"Mentorkisokos: alapvetően jól sikerült, de kisebb hibák maradtak benne.
Összességében jól lehetett belőle tanulni."

Mar egyszer jeleztem, hogy tobb tucatnyi pontatlan informacio es eliras
volt benne, igy ez a megallapitas szvsz nem helytallo. Mindemellett az
idei mentorrendszert sokkal jobbra ertekelem, mint az elozo evit, es
remelem, hogy ez a tendencia folytatodni fog.

S ha mar itt tartunk, meg egy kerdesem lenne, ami nem a temahoz
kapcsolodik, csak most merult fel bennem: az MSc-s ujoncoknak lesz-e
golyatabor?:D Ha nem, meghivjuk oket a szakos taborokba?

udv,
--
Pene