[Kepviselok] (nincs tárgy )

bodomate at ttkhok.elte.hu bodomate at ttkhok.elte.hu
2009. Jan. 19., H, 10:49:05 CET

Kedves Pene!

Igen úgy terveztem hogy lemondok tavasztól a koordinátori tisztségemről.
Azóta viszont sok minden megváltozott, így ha nem bánjátok fojtatnám még
egy ideig. :) (Ha nem tetszik a munkám még júliusban leválthattok)

Mentorkisokos: nem tudom pontosan hány hibás rész volt benne, de
összességében szerintem jól fel tudtatok belőle készülni. Ha esetleg
elküldenéd nekem hogy mik voltak a hibás részek akkor azt a következő
kisokosba már javítva kerül bele.

MSc-sek: én még hallottam volna hogy bárki is tervezne MSc-s gólyatábort.
Erről inkább a HÖK elnököt kéne megkérdezni.

Üdv: Máté