[Kepviselok] tanehbeszámoló és pályázat

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2009. Júl. 2., Cs, 23:39:50 CEST

Kedves Képviselők!

Ezennel küldöm a tájékoztató jellegű teljes tanévi beszámolómat. A
legutóbbi KGY óta eltelt időszakról szóló beszámolómat már kiküldtem a
listára kedden este. A csatolmányban mindkét (a kedden kiküldött és a
teljes tanévi) beszámoló megtalálható.

Ezen részletes beszámoló kiküldése egyben magában foglalja a folyó
ügyeket és a jövőbeni terveimet is. Két éve vagyok tanulmányi
elnökhelyettes még további kb. félé évig szeretném ellátni a tanulmányi
elnökhelyettes feladatait. Legfontosabb feladatomnak - a napi ügyek
vitelén és a beszámolóban említetteken kívül - a lehetséges utódok
alapos felkészítését tartom. Ehhez kérem támogatásotokat. Kérdéseitekre
természetsen szívesen válaszolok telefonon, emailben és a vezetőképző során.

Üdvözlettel
Jánosi Attila

--

Jánosi Attila
ELTE TTK HÖK
taneh at ttkhok.elte.hu
06/1-372-2654
06/30-768-6373

Name: tanehbeszámoló_2009május-június.pdf
Type: application/pdf