[Kepviselok] Távollét

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2009. Júl. 23., Cs, 16:06:13 CEST

Kedves Mind!

Bejelentem, hogy annyira elegem van már abból, hogy többet vagyok bent az
irodában az elmúlt 2 hétben, mint az év eleji hajtáskor, és hogy
kidolgozom a belem is, hogy elhúznék a bús nagy "távol"ba és magasról
"tekinte"nék le minden munkával kapcsolatos dologot. És élvezném
sorstársaim leveleit, akik ide megírják, hogy jeee, elmennek nyaralni.

De nem, de nem, de nem.....

Így marad az irodában zakatoló levegőfújó szörnyeteg, a pinceiroda és a
munkamunkamunkamunkamunka....

Csak a pontos és hiteles tájékoztatás kedvéért. Mert mi megmondjuk;)

ferenc

UI: Jelentkezzetek holnapra segíteni, ne nyaraljatok, dolgozzatok:)))
Különben ezt is nekem kell. Meg a Jánosinak :))
Szegény.
De tényleg ám!

--
Ónodi Ferenc László