[Kepviselok] Távollét

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2009. Júl. 26., V, 09:24:20 CEST

Sziasztok!

Szeretnélek tájékoztatni benneteket, hogy alakuló óta lent vagyok
Balatonon, Balatonfenyvesen, ahol amúgy Osváth Attila is járt már. Sajnos
most nem tudok lemenni, mert mindjárt kezdődik a reggae camp, utána csak 3
napra tudok lemenni, mert evezni megyek 1 hétre a Szigetközbe, utána meg
már gólyatáborok vannak.
Az üzenetrögzítőmön él. De sürgős esetben telegrammon elértek.

pápuszi