[Kepviselok] új_akvárium_lehetőségek

Tóth Máté--Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2009. Jún. 11., Cs, 00:59:37 CEST

Kedves Képviselők!
Tisztelt Választmány!

Ahogy azt a legutóbbi választmányon megbeszéltük utánanéztem az új
akvárium lehetőségének.
Mellékletben egy Word és egy Excel dokumentum
A szövegben azt szedtem össze, hogy milyen szettek (méretek) vannak
illetve milyen egyéb szükséges felszerelések léteznek, kellenek.
Valamint a lakók:)

Ehhez rögtön egy megjegyzést tennék: vagy aranyhal, vagy a többi amit
leírtam mert együtt nem lehet. (ha jól tudom)

Az excelben amit csináltam az inter-active táblázat. Tehát ha egy
kiegészítőnek átírjuk az egységárát, vagy egy hal árát akkor a végösszeg
automatikusan változik. Ez a segítségünkre lehet (remélem:P)
csak valaki hozzon laptopot:)

A holnapi (mai) választmányon még kiegészítem az itt látottakat, valamint
szívesen válaszolok minden felmerülő kérdésre mivel több dolgot is el
kellene dönteni ezzel kapcsolatban.

Jóéjt Mindenkinek!

Üdvözlettel:  Tóth Máté
             ELTE TTK HÖK
     Kémia szakterületi koordinátor
        kemiaszk at ttkhok.elte.hu

Name: akvárium kalkuláció interaktív.xls
Type: application/vnd.ms-excel