[Kepviselok] aki pályáz esélyegyenlőségi biztosi posztra!

Pozsonyi Alexandra alexsandra at ttkhok.elte.hu
2009. Jún. 26., P, 10:14:13 CEST

Sziasztok!

Mivel minden esélyegyenlőséggel kapcsolatos emailt csak én kapok meg ezért
gondoltam továbbitok pár infót csatolva, hogy aki úgy gondolja szeretné
elvállalni ezt a posztot az mindenképp tudjon róla.
Ami a legfontosabb, hogy az EHÖK vezképzőn lesz egy nep amikor
eegyenlőséges szekcióülés lesz és arra mindenképp el kell mennie a
megválasztottnak, minden fontos infó a csatolt meghívóban van!

Üdv: Alexsandra
Name: Az ELTE  =?iso-8859-2?Q?EH=EF=BF=BDK_Es=EF=BF=BDlyegyenl=EF=BF=BDs=EF=BF=BDgi_Bizo?= tts�g�nak �gyrendje =?iso-8859-2?Q?Bizotts=EF=BF=BDg=EF=BF=BDnak_=EF=BF=BDgyrendje.doc?=
Type: application/msword