[Kepviselok] Állásfoglalás

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2009. Jún. 28., V, 20:26:34 CEST

Az Ellenőrző Bizottság egyhangú véleménye alapján nem lehet több általános
biztosa a TTK Hallgatói Önkormányzatnak.

Indoklás: Az Alapszabály ugyanúgy határozza meg, mint az összes többi
tisztségviselőt. A megválasztásának rendje is ugyanolyan. Tehát, ha többen
pályáznak, akár teljesen különböző pályázattal, akkor is csak egyikük
lehet a HÖK általános biztosa.

Várjuk a beszámolóitokat! Legkésőbb a küldöttgyűlés előtt 48 órával...

Dukán András Ferenc :)
Ellenőrző Bizottság

Ui.: A képviselő listán nemrég olvashattatok egy levelet a pályázatokról.
Sok megszívlelendő dolgot tartalmaz. Mindenesetre személyes véleményem
szerint tekintsétek magánvéleménynek. A beszámolónkkal és a pályázatommal
még sajnos nem készültem el én se, de a határidőt ígérem tartani fogom,
sőt igyekszem kedden kiküldeni...