[Kepviselok] Pályázat általános biztosi posztra

Sempi sempi at ttkhok.elte.hu
2009. Jún. 29., H, 11:32:45 CEST

Sziasztok!

 Sajnálattal látom Duki levelét az állásfoglalásról az általános biztosi
poszttal kapcsolatban, ennek ellenére úgy érzem, közös érdekünk, hogy
megtegyem, amit most megteszek:)

 Mellékelem tehát a pályázatomat az általános biztosi posztra - ám mint
kommunikációs, és nem mint tudományos (ami ma is van). Tudom, kellemetlen
lesz dönteni, mi a fontosabb,

 - az, hogy végre a hallgatók tényleg értesülhessenek a tudományos
lehetőségekről, legyen egy átfogó internetes oldal a TDK-lehetőségekről, és
mi is tudjuk, ha valami kiemelkedő dolog született az egyetemen (nem
olvastam még egy tudományos biztosi pályázatot sem a hétvégére, de én spec
ezeket várnám el:)

VAGY

 - az, hogy a hallgatók végre legalább olyan pozitívan értékeljenek minket,
mint amennyire pozitív dolgokat elértünk, elérünk. Alapjaiba véve lehet,
hogy ez nem lenne fontos téma, ha nem létezne az a bizonyos Felsőoktatási
Törvény, ami kb. teljesen lehetetlenné teszi a HÖK-munkáját (és
delegálását!), ha a választásokon nem érjük el a 25% + 1 főt.
Emlékeztetőül: 25,02%-ot tudtunk csak összeszedni pótnapokkal és
viszonylag lelkes első évesekkel!!! (Ezen kívűl az OMHV kitöltöttségének
szintjét is szeretném feltornázni, hisz ez is "erős fegyver":) lehetne a
kezünkben, ha élnénk vele...)

 A pályázatom kicsit vitaanyag is, és tudom, a stílusommal is sok ember
tyúkszemére lépek rá, bocsánat, de egyrészt ilyen vagyok, másrészt igen is,
most ez kell ide. (Itt jegyzem meg, az EHÖK Kommunikációs Referense, Somsák
Zsuzsa vállalta, megosztja velem tapasztalatait és segít, ha bizalmat
szavaztok nekem...)

 Kérlek, szánj pár percet arra, hogy elolvasod!

 Kérdéseiteket nemcsak alakulón, de előtte is szeretettel várom - remélem
lesznek - a semperger.istvan at elteonline.hu címre, mert azt akkor is meg
tudom nézni, ha nincs net a közelemben, ami mostanában gyakori lesz...

Kellemes napot,

--
Semperger István
ELTE TTK HÖK Környezettudományi Szakterület
sempi at ttkhok.elte.hu
+36-70 / 946 - 8925
Name: kommbizt-altalanos.doc
Type: application/msword