[Kepviselok] Kémiaszk_beszámoló

Tóth Máté--Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2009. Jún. 30., K, 00:04:35 CEST

Kedves Képviselők!

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Levelem mellékletében küldöm az "éves" beszámolómat.

Üdvözlettel:  Tóth Máté
             ELTE TTK HÖK
     Kémia szakterületi koordinátor
        kemiaszk at ttkhok.elte.hu

--
Valamint ide ömlesztve: :)

Beszámoló

Tóth Máté
Kémia szakterületi koordinátor
2008.október 14--2009. július 3.

Megválasztásom 2008.október 14-én történt.

Az elmúlt közel egy tanévben az alábbi tevékenységeket folytattam:
:

•	Megválasztásom után felvettem a kapcsolatot a
HÖK-informatikusával, birtokba vettem a kémia szakterület postafiókjait,
levelező listáit.
•	Az év során folyamatosan kezeltem a levelező listákat és
tájékoztattam a hallgatókat az őket érintő aktuális ügyekben, illetve
egyéb közéleti és tanulmányi ügyekkel kapcsolatos információkkal is
elláttam a listák tagjait.
•	Az esetleges, a hallgatóktól hozzám érkező kérdéseket igyekeztem
rövid időn belül, legjobb tudásom szerint megválaszolni, tájékoztatást
adni, vagy az illető hallgatót a megfelelő emberez irányítani.
•	Felvettem a kapcsolatot a Kémiai Intézet Titkárságával és az
Oktatási irodával. Az innen származó információkat is továbbítottam a
hallgatók felé.
•	Részt vettem az EDUCATIO és a NYÍLTNAP előkészületeiben és
lebonyolításban (a Kémiai Intézet részéről)
•	Segítettem az ELLEN TDK Konferencia népszerűsítésében

Delegáltságaim:

•	Megválasztásom óta egyetlen kivétellel (2009. január 9.) a TTK-HÖK
összes választmányi ülésén részt vettem
•	A Kémiai Intézeti Tanács legtöbb ülésén részt vettem (Őszi félév:
3 rendes, tavaszi félév: 5 rendes +1 rendkívüli)
•	Március 18-án részt vettem a Dékánválasztó, majd az azt követő
rendes Kari Tanács ülésén. Április 15-én és Június 17-én részt vettem a
Kari Tanács rendes ülésein

Igyekeztem a kémia szakterületet képviselni a Hallgatói Önkormányzat
mindennapjaiban:

•	Felkerestem a szakfelelősöket és adatokat gyűjtöttem a HÖK-ös
MSc-s tájékoztatóhoz a kémiás MSc-s szakokról.
•	Részt vettem a 2009-02-14-15-én megrendezett Választmányi Hétvégén
•	Felajánlottam segítségemet a 2009-es évi mentorképzés
megszervezésében,  és annak lebonyolításában
•	Március 4-én részt vettem egy Mentorrendszerrel kapcsolatos
megbeszélésen
•	Március 13-15 részt vettem a BGGYFK-val tartott közös celldömölki
vezetőképzőn
•	Március 27-29 jelen voltam a Bevonó táborban
•	Április 3-4 részt vettem a siófoki HÖOK vezetőképzőn
•	Jelen voltam a Dékánjelölt Úr meghallgatásán
•	Április 17-18-án részt vettem a Tanulmányi Kerekasztal beszélgetésen
•	Segédkeztem Április 18-án a Mentor Pótfelvételin
•	Az Esztergom-búbánatvölgyi 2009-es Záró- Alakuló küldöttgyűléssel
egybekötött vezetőképző szervezésében is segédkezem.

A szakterületi csoport munkáját igyekeztem nagy hatékonysággal koordinálni:

•	A SZACS-üléstek időpontjai:

             2008-11-20
             2008-12-11
             2009-02-12
             2009-05-13

Tevékenységeink:

•	Lépéseket tettünk egy kémia szakterületi honlap megteremtésére,
ebben nagy segítséget kaptunk Tabajdi Pétertől, amelyet ezúton is
szeretnék megköszönni. A honlap a http://kemia.elte.hu címen reményeim
szerint július végére elérhető és működőképes lesz. A honlap célja, a
szakterület munkájának és rendezvényeinek népszerűsítése

•	Sikerült részben újraindítani kari szinten a hallgatók közti kémia
korrepetálásokat. Ebben Lövei Klárának van nagy szerepe.

•	Nagy hangsúlyt fektettünk az utódkeresésre és az utódnevelésre:

o	8 jelöltet állítottunk a 2009-es képviselő választásokon, akik közül
7-en be is jutottak a 2009/2010-es küldöttgyűlésbe.

o	Sikeresen találtunk utódot a kémia szakterületi koordinátori posztra,
akinek, kinevelését már megkezdtem és jelenleg is folytatom.

A szakterület közéleti tevékenységei:

•	A 2009-02-05-én megrendezett Kémiás Vizsgatemető Party
pályáztatása, népszerűsítése
•	Az április 22-én megtartott Föld Napi Buli szervezése, lebonyolítása
•	 A matematika szakterülettel tartott közös felező buli
•	Az április 30-án iskolánkba látogató 50 holland diák fogadásának
előkészítése, lebonyolítása
•	Az június 3-án iskolánkba látogató Szingapúri diákok fogadásának
előkészítése, lebonyolítása
•	Felvettük a kapcsolatot a korábbi kémiás gólyatábor szervezőivel.
      Egyeztettünk a kémiás gólyatábor jövőjéről. A kémiás képviselők és a
mentorok segítsége és jelenlétére nagy hangsúlyt fogunk fektetni a
gólyatáborban.

Akinek kérdése van a beszámolóval kapcsolatban keressen bátran e-mail-ben
kemiaszk at ttkhok.elte.hu vagy akár személyesen.

Tóth Máté
Kémia szakterületi koordinátor

Budapest, 2009-06-29