[Kepviselok] Javaslatok az Alapszabályhoz

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2009. Már. 3., K, 13:04:07 CET

Tisztelt EB és Tisztelt Képviselők!

Az Alapítvány elnöke, a titkár és a kuratóriumi tagok nem tisztségviselői
az Önkormányzatnak és nem is lehetnek azok a Magyar Polgári Törvénykönyv
alapján.
Ennek megfelelően tájékozódtam a kérdésben, és az Alapszabály módosítás
napirendi pontnál tisztázódik majd a kérdés, ugyanis az elmúlt évek
folyamán a módosítások miatt folytak össze az EB elnöke által is jelzett
dolgok és fogalmi kavarodások.

Ennek megfelelően ott tisztázzuk a kérdéseket és ennek megfelelően
módosítási javaslatot nyújtok be.

Köszönöm az EB észrevételét, ugyanis ez tényleg fontos kérdés és jogilag
is tisztázandó!

Üdvözlettel:

feco