[Kepviselok] Javaslatok az Alapszabályhoz

Dukán András Ferenc dukan at ttkhok.elte.hu
2009. Már. 3., K, 11:51:40 CET

Szép napot!

Sorrendben itt következnek, a Tomó által kiküldött doc. fájlban pedig
szintén átírtam, csatolom. (az ismeretlen szerzős változtatások is az
enyémek.) A paragrafusozás Tomóét követi.

6.§ 2. pont:
A szakterületi koordinátor tisztségénél fogva legyen delegált, csak ha
nincs betöltve a poszt, akkor delegálhasson mást a szakterület. Ez már
csak azért is indokolt, mert a koordinátorok ösztöndíjemelésekor a
Választmányra járási kötelezettségükre is hivatkoztunk.

36.§ 9. pont:
Az általános biztos ösztöndíja függjön attól, hogy milyen feladatra adta
be a pályázatát. Ellentmondásosnak gondolnám, hogy az ilyen szépen
differenciált ösztöndíjak után, pont azt fixáljuk le, akinek a munkája a
legszélesebb spektrumon mozoghat.

37.§ 9. pont: Ideje komolyabban venni a KGY felé történő beszámolást.

5.§ 3/c. pont: Kimaradt egy pontosvessző.

13.§ 3. pont és 15.§ 3. pont: Felesleges minimalizálni a létszámot egy
segítő szervezetnél.

29.§ 4. pont: Zavaros, hogy mi számít félévnek + záró-alakulót nem venném
bele egyáltalán.

2. melléklet 2.§ 4. pont: Abban, hogy nyilvános már benne van, hogy
megfigyelési joggal bárki részt vehet szerintem...

34.§ 5. pont:
"A Kuratórium és a Felügyelő bizottság tagjainak megválasztására a
delegáltak megválasztására vonatkozó szabályokat kell megfelelően
alkalmazni." Sehol máshol nem szerepel az Alapszabályban a Kuratórium és a
Felügyelő Bizottság. Mit csinálnak, milyen gyakran kell választani...

Az Alapítvány elnöke és titkára egyik helyen tisztségviselő, más helyeken
ezen felül van felsorolva. Én úgy gondolom tisztségviselők. Ugyanúgy nem
szerepel a juttatásukon kívül semmi a megválasztásukról és hasonló
dolgokról.

A választásokhoz annyit, hogy hogyan kívánjuk megoldani, hogy az
Anyagtudomány és a Tudománykommunikáció hallgatói nyilatkozzanak. Ha ez
megoldható akkor akár a minoros-modulos ügyben is alkalmazható, ha meg
nem, akkor ne írjunk használhatatlan Alapszabályt.

Asszem ennyi.
Kösz, ha véletlenül elolvastad.

Dukán András Ferenc :)

Name: alapsz_kgyra_090303-daf.doc