[Kepviselok] nedves est

nikolett at ttkhok.elte.hu nikolett at ttkhok.elte.hu
2009. Már. 21., Szo, 21:01:52 CET

Tiszelt Szerveh, kedves Képviselők!

Csütörtök este szerettem volna a 20.50-es különjárattal menni a Nedves
Estre, ezért már 20.30(!) ra odamentem a kollégiumhoz( 20.30-45ig a
kollégium aulájában voltam!-ahol állítólag 1 fiú "gyűjtötte" a
hallgatókat), hogy biztosan legyen hely.
2005 óta járok erre a rendezvényre, és igaz, hogy az utóbbi két alkalommal
nem voltam, de előtte mindig a kollégium mellől, a D.G. utcából indult a
különbusz, fehér, új típusú. Tegnap este többen (kb.10en) is ezen a
"szokásos" helyen várakoztunk. Miután nem jött a busz 21:00kor felhívtam a
szerveh-et, és érdeklődtem, mikor várható, vagy jön-e egyáltalán. Sajnos
nem tudott pontosat mondani, csak azt hogy most indul/vagy fog. Ekkor
valakinek eszébe jutott, hogy menjünk ki a megállóba, de sajnos (akkor
már)hiába vártunk még kb. 15 percet. Így kénytelenek voltunk BKV-zni, vagy
persze megvárhattuk volna a következő különjáratot.
Azt gondolom, hogy ebben az esetben több hallgató érdeke is sérült, a
pontatlan tájékoztatás miatt. Szeretném megkérni a tisztelt szervezőket,
hogy ha a plakátra nem is lehet, de legalább a levlistákra kiküldött
emailben pontosítsák legközelebb az indulás helyét(visszafelé is) és ha
lehet adjanak meg információkat a buszról(csuklós, régi, színes,
rendszám), amennyiben ezeket előre tudni lehet. Hasznos lehet még a kísérő
telefonszáma is.

Köszönettel:
Laszák Nikolett
képviselő