[Kepviselok] nedves est

ELTE TTK HOK Szervezo Elnokhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2009. Már. 23., H, 09:49:57 CET

Tisztelt Képviselők, Kedves Nikolett!

Utánanéztem, hogy tényleg félreérthetően van e írva, és sajnos teljesen
igazad van, ezért elnézést kérek mindenkitől! A következőn mindenképp
pontosítjuk a busz indulási helyét!
A busz pontosan indult, ezért mire kiértetek, már rég elment.
Remélem azért a kezdeti nehézségek is jól éreztétek magatokat!

üdvözlettel:
--
Hermann Gábor
ELTE TTK HÖK
szerveh at ttkhok.elte.hu
06-30/768-90-67

On Sat, 21 Mar 2009 21:01:52 +0100 (CET), nikolett wrote