[Kepviselok] Fogadóóra tabló - TISZTSÉGVISELŐK VÁLASZOLJANA K , ha tehetik

Ellenőrző Bizottság ELTE TTK HÖK eb at ttkhok.elte.hu
2009. Okt. 19., H, 22:12:18 CEST

A héten megérkeztek az utolsó fogadóóra időpontok is. (környszk,
esélyegyenlőségi)

Úgyhogy ígéretünkhöz híven csinálnánk egy fogadóórás tablót a HALI(k)
ajtajára.

Szeretném kérni, a tisztségviselőket, hogy egy mondatban foglalják össze,
kik, illetve milyen kérdések a célcsoport a fogadóórájuk. (EB-nél egy
minta, hogy kb. mire gondoltam.) Az időpontok a ttkhok.elte.hu-ról
származnak. Nézzétek meg azért, hogy stimmel-e a rátok eső rész a csatolt
fájlban.

A környszk, fizikaszk, illetve az informatikus még nem írt magáról a
honlapra. (Csak emlékeztetőnek.)

Aki szeretne új képet a honlapra/tablóra, azt küldjön nekem és az
informatikusnak. (A többieknek a honlapos lesz.)

A tablót a szünetben megcsinálnám, szóval minél előbb válaszoljatok, ha
lehet.

Ha van valami ötletetek, véleményetek, akkor várjuk szeretettel.

Dukán András Ferenc :)
EB (elnök)
ELTE TTK HÖK

Ui.: A nevek még rajta lesznek mindenhol, ez most jutott eszembe...:)

Elnök
Déli HALI kedd 16-18
elnok

Gazdasági elnökhelyettes
déli hali hétfő 10:30 - 12:00
gazdeh

Szervező elnökhelyettes
Déli hali hétfő 10:00 - 12:00
szerveh

Szociális elnökhelyettes
Északi hali hétfő 12:00 - 14:00
szoceh

Tanulmányi elnökhelyettes
Déli hali hétfő 12:00 - 14:00
taneh

Esélyegyenlőségi biztos
Déli hali szerda 14-16
esely

Kollégiumi biztos
Déli hali kedd 12-14
kollbiz

Külügyi biztos
Déli hali hétfő 12-14
kulbiz

Sportbiztos
Déli hali kedd 10-12
sportbiz

Tudományos biztos
Északi hali szerda 10-12
tudbiz

Főszerkesztő
Déli hali péntek 14-16
foszerkeszto

Informatikus
Déli hali kedd 16-18
informatikus

Titkár
Északi hali kedd 13-15
hoktitkar

Mentorkoordinátor
Déli hali kedd 10:30-12:00
mentorkord

Biológia szakterületi koordinátor
Déli hali hétfő 12-14
bioszk

Fizika szakterületi koordinátor
Kedd 16-18 óra É. 2.106 (Mafihe Iroda)
fizikaszk

Kémia szakterületi koordinátor
Északi hali hétfő és kedd 13-14
kemiaszk

Földrajz- és földtudományi szakterületi koordinátor
Déli hali hétfő 10-12
foldtudszk
Környezettudományi szakterületi koordinátor
Kedd 14-16 déli hali
kornyszk

Matematika szakterületi koordinátor
Déli hali Csütörtök 12-14 óra

matekszk

Ellenőrző Bizottság
déli hali hétfő 14-16
eb
A HÖK működéséről, jogszabályi, szabályzati hátteréről kérdezhetsz minket.

Name: fogadooratablo.doc
Type: application/msword