[Kepviselok] Választmányra

Viktória Lakó lakovica at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 1., K, 21:40:23 CEST

Kedves Választmány!

A héten egy évfolyamtársam megkeresett, hogy néhány ismerősével szeretnének
egy ELTE-s Biblia kört szervezni.

Alább olvashatjátok céljaikat, és, hogy miket szeretnének kérni tőlünk:

Szeretnénk gyakorolni keresztény hitünket (felekezet független), ami e
szavak mögött azt jelenti, hogy segíteni egymást keresztényként élni. Nem
csak heti egy két órában, hanem életstílusként kereszténynek lenni. Ez
magában foglalja azt, hogy komolyan vesszük és beszélünk arról kik vagyunk,
ki Isten, mi a dolgunk itt a Földön, de a kereszténységbe beletartozik a
pihenés, a szórakozás, a barátkozás, és a munkánk is, diákként a tanulás,
ennek tisztasága, becsületessége, segíteni egymást a nehéz
pillanatokban(vizsgára készülés...)

Amire szükségünk lenne:

1) terem, ahol csütörtökönként összeülhetnek

2) szabadon gyülekezni az ELTE területén (pl. mondhassuk azt hogy a
kirándulásnál tali az ELTE Földgömbnél...) magyarul a csoport működésének
elismerését

3) pályazatok: ha ilyet is tudunk pl. kirándulásra... az hab a tortán

Harangi Mátyás
harangim at gmail.com
20/244-3324

Szerintem ez jó kezdeményezés és nem kérnek tőlünk sokat. Gondolom a
következő héten fogjátok tárgyalni, szerintem a srácel istudjönni bővebben
mesélni a terveikről.

Üdv, Vica