[Kepviselok] Választmányra

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 2., Sze, 00:08:28 CEST

Helló!

Van olyan is, hogy MEKDSZ (http://www.mekdsz.siteset.hu/), nekik elég jó
pozícióik vannak már az ELTE-n (pl saját faliújság a Déli Tömbben), lehet,
hogy velük is tudnának kooperálni. Van egy helyi diákkörük Lágymányoson
is.

Egyébként ha túlnyomó többségben ELTE-sek (és nagyjából csak beszélgetni
akarnak), akkor maguknak is foglalhatnak termet a megszokott csatornákon
keresztül. A hallgatói közösség épülese ilyen esetekben mindig
méltányolandó.

PPB

 	Programtervezõ Péter Balázs