[Kepviselok] Választmányra

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 2., Sze, 10:01:12 CEST

Üdv!

1. Bárki beülhet egy üres terembe délután az egyetemen, csak a to
honlapján meg lehet nézni melyik szabad. Én is csináltam már a
csapatommal, gólyáimmal. Nem kell hozzá foglalás.

2. Nwm kell engedély, hogy az campus területén valahol gyülekezni
lehessen. Lehet azt mondani, hogy találkozó a földgömbnél (ezt konkrétan
nem is értettemí). Ilyen engredélyt asmúgy se a Választmány tud adni.

3. Bárki adhat be pályázatot a Választmánynak, ahogyan eddig is.

Szerintem túl is tárgyaltuk, bár nem vagyok választmányi tag (ilyenkor
mondjuk örülök is).

Mészi

u.i: emlékeztetnék mindenkit, hogy a HÖK-nek semlegesnek kell lennie
politikai, vallási, ideológia stb dolgokban. Szóval ha mondjuk jövő héten
egy mohamedán vagy egy sintoista vallási gyülekezet keres meg, avval is
haqsonló módon kell eljárni.