[Kepviselok] fénymásoló

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 5., Szo, 13:35:59 CEST

Szintén tiszteltek!

Véleményem a témában:
Sok vita volt a nyomtatás\fénymásolás ügyében, azaz a képviselők
jegyzeteiket az irodában nyomtatják, fénymásolják. Ez persze számukra
pénzbe került, ami teljesen jogos is, és a továbbiakban is hasonló
eljárást kéne folytatni (persze lehet, hogy vannak akiknek újdonság, hogy
a magáncélú dolgok nyomtatásáért fizetni kell).
A korlátozással nem értek egyet. Tudniillik a képviselő is hallgató, és
mint ilyen előfordul, hogy nyomtatni, vagy még többször fénymásolnia kell
jegyzetet stb.-it. Napközben órákra jár, már ha hökös tevékenységei
engedik, illetve ha nem órán van akkor hökös tevékenységeit végzi. A
fénymásoló helység pedig 4-kor bezár. Tehát én azt mondom, hogy a
képviselőknek igenis engedtessék meg az a privilégium, hogy óráik után
tudjanak az irodában a saját dolgaikkal is kicsit foglalkozni.
Természetesen nem ingyen, hanem ahogyan eddig is, kifizetve a
magándolgaikat. (Arról lehet vitatkozni, hogy ez mennyi legyen).
Nem a korlátozás a megoldás (mint a hülye a magyar szokások egyike), hanem
annak nyomon követése, hogy aki saját célra nyomtat az ki fizette e.

Mészi