[Kepviselok] fénymásoló

Bodó Máté bodomate at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 6., V, 18:23:40 CEST

Sziasztok!

Én is hozzászólnék a fénymásolós témához.
Hogy magán célú nyomtatásra használja a nyomtatót fénymásolót a HÖK tagjai
(többek között én is), az az eredménye hogy amikor kéne akkor nem tudunk
nyomtatni mert üres a tonerparton. Beiratkozáskor ez pl elég kellemetlenül
érintett. Tehát én magam is tehettem róla hogy nem tudtam nyomtatni.
Azonban én nagyon nem szeretném ha ezt korlátoznánk mert pont a ló másik
oldalára esünk át és pont akkor nem tudjuk használni a nyomtatót
fénymásolót  a korlátozás miatt mikor égető szükség lenne rá. Az elmúlt
időszak nagy "próbálokásai" amúgy se jöttek be (Linux) vagy meg se
valósultak (szekrények zárcsere) vagy teljesen fölöslegesek voltak
(LCD-monitorok) SZERINTEM.
Tudom hogy a Választmány az én ötleteimet eleve fenntartással kezeli de mi
lenne ha esetleg volnánk olyan "nagylelkűek" HÖK-ös munkatársainkkal hogy
nem korlátozzuk ezek használatát. Mondjuk ha már nagyon ellenőrizgetni
szeretnénk akkor csinálhatnánk egy olyat hogy nyomon követjük azt hogy ki
mennyit nyomtat. Mivel mindenkinek van saját szervere gondolom ez
megoldható.

Üdv: Máté