[Kepviselok] HÖK-Mentor tánc gólyabálon

Árendás Ákos Tuzson arendas at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 13., V, 23:13:30 CEST

Kedves Képviselők!

A tavalyi sikereken felbuzdulva idén is kedveskedünk a gólyáknak egy
tánccal a 2009. okt. 16-i Gólyabálon, melyben TTK-s illetve BGGyK-s
mentorok és HÖK-ösök közösen vennének részt.

A gólyák közül már rengetegen (értsd nagyon sokan :) ) jelentkeztek
gólyatáncra. Ezért most jelen levélben invitállak Titeket, hogy
jelentkezzetek a HÖK-Mentor táncba, mert az jó! Úgy gondolom, hogy kicsit
példamutató jellege is van annak, ha sokan táncolunk, azon túl, hogy
hatalmas móka.

Na de miről is szól ez a táncikálás pontosabban.

Idén is lesz egy csak gólyáknak és mentoroknak szóló etap, 18:00-20:00-ig
terjedő időintervallumban. Ekkor lesz a gólyáknak a köszöntő, a
gólyatáncok, és egyéb izgalmas programok, mint például a HÖK-Mentoros
táncbemutató is. Csak egyszer lesz eltáncolva, tehát a "nagyközönségnek"
már nem, ez csak a gólyáknak fog szólni.

Van két lelkes mentorunk Asbóth Fanni és Eisam Eldeen Fatima (Fati :) ),
akik elvállalták a tánc koreográfiájának megkonstruálását, illetve annak
betanítását. Előzetesen csütörtök 18 órát tűztek ki tánctanulási
időpontnak, persze, ha ez senkinek sem jó, akkor biztosan lehet ezen
változtatni. A helyszín valószínűleg a Déli tömbben 00-11X terem lenne
(déli hali melletti vmelyik terem...). Persze az egész ingyenes.

Jelentkezni a köv címen lehet: e.e.fatima at freemail.hu , méghozzá tánc
tárggyal. A levélbe írjátok meg a neveteket is :)

A lányok kérése, hogy az esetleges panaszokat ne
tartsátok magatokban,gondolok itt a: kedvem van, időpont nem jó -
dolgokra.

Én már jelentkeztem, gyertek minél többen táncolni, szerintem nagy móka
lesz (már csak a tavalyiba belegondolva...).

Kívánok mindenkinek további kellemes hétvégét a fennmaradó 47 percre,
illetve jó éjszakát is egyben.

Üdvözlettel,

Árendás Ákos Tuzson
ELTE TTK HÖK