[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2009.09.14, 17:00, Déli tömb

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 14., H, 03:29:52 CEST

Tisztelt Választmány,

Mivel nyomdai csúszás miatt péntek délután jött meg a Nyúz első száma, így
nem volt még a kezemben papíros Nyúz, és számértékelést csak papíros Nyúz
alapján tudunk készíteni, így, bár ígéretet tettem megválasztásomkor arra,
hogy hétről-hétre lesz számértékelés, csak a következő Választmányon, a
második számmal együtt tudok beadni Nyúzos számértékelést, a megértést
köszönöm.

Illetve kimentést ugyan nem kérek, de csak 17.30-tól tudok részt venni az
ülésen, addig van ugyanis gyakorlatom.

üdv,

Boldizsár Márton
főszerkesztő