[Kepviselok] lopások

Sik Zsuzsanna Brigitta sbrizsu at ttkhok.elte.hu
2010. Ápr. 21., Sze, 17:34:33 CEST

Sziasztok!

Nekem tegnap lopták el a táskámat, szintén óraközi szünetben,és ezzel
együtt a barátnőm telefonját és pénztárcáját.Szerencsére nem volt nálunk
sok készpénz,meg a táskámat is megtalálták a Goldmann étterem egyik
asztala alatt(iratokkal,pendrive-al,jegyzettel együtt).Az én károm pár
ezer forintos,de a barátnőm múlt héten vette a 30.000Ft-os telefont...
Beszéltem a portással és ő mesélte h az utóbbi időben meglehetősen
elszaporodtak a lopások az egyetemen.
Szerintem lehetne az összes levlistára (nemcsak TTK-sra szerintem a
TÁTK-nak és az IK-nak is kéne szólni) 1 figyelmeztető e-mailt küldeni h
jobban ügyeljenek a hallgatók a saját és társaik holmijaira!

üdv:
BriZsu

Ui.:
Okoskodó e-maileket nem várunk a levlistára h miért nem figyeltünk oda
jobban a cuccunkra...