[Kepviselok] lopások

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2010. Ápr. 22., Cs, 13:28:27 CEST

hi,
gyakorlatilag ugyanez történt az én évfolyamomból is egy emberrel...
mindenképp tenni kellene valamit!
Ha beléptető rendszert akarnánk, az nyilván meghaladná a lehetőségeket,
viszont sztem ha pár hétig, kampányszerűen kérnék a bizti őrök az
igazolványokat az összes bejáratnál, az elriasztaná őket: úgysem kell
messzire menniük a BME-ig, vagy a Corvinusig...
üdv,
bm