[Kepviselok] lopások

Ábel Vértesy vertesy.open at gmail.com
2010. Ápr. 22., Cs, 13:41:59 CEST

csaó

jó lenne ha _leszoknának_, nem át- és 2 hét múlva vissza-.
mert ha ebből üzem lesz, akkor tuti havonta visszajönnek csekkolni, van
e még bizti őr.

átmenenti bizt int. az kéne,_ meg szólni a másik két egyetemnek _emiatt.

kamera van vhol? vmelyik előadóban? v közvetlenül előtte?

gyűjtjük, h HOL, MIKOR MIT loptak el?
     hátha kiderül vmi. pl keddenként déliből

üdv