[Kepviselok] képviselőválasztás 2010

Boldizsár Márton bmarci at ttkhok.elte.hu
2010. Ápr. 28., Sze, 17:31:21 CEST

Sziasztok!

Egyáltalán nem fikázásból mondom, de nagyon nem tartom szerencsésnek ezt
így. Főleg, hogy a tavalyi után arról beszéltünk, hogy idén hú, mennyire
megpromózzuk és megcsináljuk a választást. Többen többször nyomtuk,
érdeklődtünk, hogy mi legyen, hogy legyen, mégse számoltunk például a
Nyúzzal.

Mindegy, nem tudunk már mit csinálni, csak megjegyeztem, hogy elég durván
sérti az esélyegyenlőséget. Tavaly is kérdeztem a hallgatókat, sokkal
inkább szavaztak a Nyúzban olvasottak alapján, mint amit a helyszínen a
plakátokon láttak. Vagy, ha már így alakult, akkor ne csak a szavazó
pontokon legyenek kinn a jelöltek szavazási időszakban, hanem a Haliknál,
meg a faliújságokon is plakátokon. Csak hogy konstruktív legyek :) .
Legyen esélye a hallgatóknak azokat is megismerni, akik esetleg az utolsó
pillanatban szánják rá magukat a jelöltségre, és kimaradnak a Nyúzból.

üdv,
Marci