[Kepviselok] [Mentor] képviselőválasztás 2010

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2010. Ápr. 28., Sze, 23:43:22 CEST

Sziasztok!

A jövőre nézve lenne egy javaslatom, mégpedig azért, mert én ezt ahogy ez
most sikerült, nem igazán tartom elfogadhatónak, mivel ez talán a
legfontosabb esemény az önkormányzat életében. Szimbolikusan mindenképp.

Jelenleg az Alapszabály szerintem eléggé tágan fogalmaz a választásokkal
kapcsolatban, ezt pontosítani kéne. Mégpedig, hogy a jelöltállítás előtt (!)
kelljen meghirdetni, ne csak úgy általában (1 hetes csúszással...). A
jelöltállítás és a választások között pedig megfelelő számú napot kellene
hagyni, hogy minden jelölt bekerülhessen egyetlen nyúzba.

Ezek szerintem eléggé minimális követelmények, mert lényegeben csak annyi,
hogy 1 hónappal a választások előtt el kell dönteni az időpontokat. Illetve
ez szerintem kellően fajsúlyos kérdés ahhoz, hogy az alapszabályban legyen
szabályozva.

üdv,

Bence