[Kepviselok] Vagyonnyilatkozatok!

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2010. Aug. 3., K, 18:06:51 CEST

Kedves Képviselők!

2008 óta érvényben van egy rektori utasítás, amely szerint azon
személyeknek, akik valamiféle állami pénz felett rendelkeznek,
vagyonnyilatkozatot kell tennie.

Ez a TTK HÖK-ben a következő személyeket érinti:
- az elnök mint utalványozó
- Kari Tanács tagok
- EHÖK Küldöttgyűlés tagjai
- Kari Ösztöndíjbizottság tagjai és póttagjai

Mellékelve küldöm a rektori utasítást, valamint egy zip fájlt, amiben minden
benne van, ami a kitöltéshez szükséges.

Mivel már többen tettünk ilyen nyilatkozatot két évvel ezelőtt, ezt csak
annak kell megújítania, akinek hamarosan lejár a vagyonnyilatkozata.
Illetve annak is kell nyilatkozatot tennie, akit most választottak meg.

Az érintetteknek külön is küldtem e-mailt!

Határidő szoros, még augusztusban el kéne készíteni a nyilatkozatot és
eljuttatni az EHÖK Irodájába. Ha valaki nem szeretné személyesen leadni,
szívesen leadom neki én is, de ehhez meghatalmazás kell (ez is a zip
fájlban található)

Ezen kívül csatolok egy táblázatot, amiben benne van:
- hogy kik azok, akiknek jelen tanévben ilyen nyilatkozatot kell tenniük
- és hogy kiknek jár le hamarosan (októberig bezárólag) a már leadott
vagyonnyilatkozatuk.

Kérlek, ha hibát észleltek a saját adataitokban (pl. szerintetek kéne
vagyonnyilatkozatot tennetek, de mégsem vagytok benne a listában),
szóljatok nekem.

Kérdésekkel bátran keressetek!

Üdvözlettel,
Jánosi Attila

--
Jánosi Attila
ELTE TTK HÖK elnök
e-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
iroda tel/fax: 06/1-372-2654
mobil: 06/30-768-6373
Name: vagyonnyilatkozat_rektori-utasitas.pdf
Type: application/pdf