[Kepviselok] elsős kolifelvételi

kollbiz at ttkhok.elte.hu kollbiz at ttkhok.elte.hu
2010. Aug. 16., H, 13:51:19 CEST

Kedves Képviselők, Listatagok!

Ma volt az Ajtósi kollégiumban az elsős Kollégiumi Felvételi Bizottsági
ülés, ahol meghúztuk a ponthatárt. Egységesen a BA/BSc, MA/MSc-seknek 37
lett a ponthatár, ugyan úgy, mint a felsőbb éveseknél tavasszal. 1447 fő
jelentkezett összesen, és így 1041 hallgatót tudunk felvenni (ebbe benne
vannak azok a hallgatók, akik idén végeztek az alapképzéssel, és felvételt
nyertek mesterképzésre), ha valaki kíváncsi, hogy hova hány embert tudnak
felvenni, annak szívesen elmondom.

18-án, szerdán lesz még egy ülés, amikor is véglegesítjük, hogy a gólyák
melyik kollégiumba kerülnek.

A gólyáknak a várólista 19-én fog megnyílni, a felsőbb éveseknél ez
folyamatosan működik. A várólistás Felvételi ülés 31-én lesz, a maradék
helyekre (195 + azoknak a helyei, akik időközben lemondják) fogjuk
felvenni a hallgatókat, itt a pontszám fog számítani.

Ha érdeklődnének hallgatók, gólyák, akkor kérlek tájékoztassátok őket ezek
alapján, vagy pedig küldjétek hozzám őket.

Kérdésekkel forduljatok hozzám bizalommal!

Üdvözlettel:
               Fórizs Dorottya
                ELTE TTK HÖK
              kollégiumi biztos