[Kepviselok] raktár

Tabajdi Peter pene at ttkhok.elte.hu
2010. Aug. 17., K, 14:49:39 CEST

Kedves Képviselők, mentor-, gólya- és egyéb táborszervezők!

A mai napon volt alkalmam bemenni a HÖK kinti raktárába, és meglepetten
tapasztaltam, hogy az ott tárolt egy tálca sört, ami a Földrajzos Napról
maradt, valaki megbontotta.

Namármost igen nagy betűkkel, feltűnő helyen rajta állt, hogy az a Klubé,
és hogy ne nyúlj hozzá. Miután se szervezőtársam, (se Gabó, se Váry
Zsolt), se én nem kaptam megkeresést azügyben, hogy hadd vigyen már el
valaki egy tucat sört, így ezúton szeretném megkérni az(oka)t, aki(k)
elvitte('k) a majd egyharmad tálcát, hogy a bódvarákói gólyatáborba induló
teherautó indulásának kezdetéig (08.19.) azt juttassa('k) vissza.

Ezen felül kifejezetten szeretném kérni a tisztelt raktárba járókat, hogy
ha legközelebb esetleg újra megszomjaznak, vagy a Klub sátrára vagy egyéb
felszerelésére van szükségük, akkor ejtsenek már meg egy kurva telefont.
Ha ez olyan nagy kérés lenne, és én lennék a naiv, akkor azt itt lehet
jelezni a listán. A számom a régi...

Remélem lesz mersze bocsánatot kérni az úriember(ek)nek/úrihölgy(ek)nek,
illetve ez nem történik meg senkivel a jövőben...