[Kepviselok] majdnem OFF - OMHV vs HalVel (corvinuson ugyanez)

Árendás Ákos Tuzson matekszk at ttkhok.elte.hu
2010. Dec. 1., Sze, 23:06:00 CET

Sziasztok!

Érdekes dologra lettem ma figyelmes (igazándiból nem ma, hanem már egy
kicsit régebb óta). Az egyik órán, amin corvinusos-okkal vagyok közösen,
egyik csoporttársam mondta, "jajj, már van HalVel - Hallgató Véleményezés
- töltsük ki gyorsan!" (lehet nem pont ezekkel a szavakkal mondta, de
valami ilyesmit mondott). Megkérdeztem, hogy mire ez a nagy
örömködés/jajveszékelés. Náluk az a rendszer, hogy aki kitölti a
véleményezéseket, az valahogy előnyt élvez a vizsgák felvételénél.

Azt vártam, hogy csak benyomkodnak valamit, de nem. Szépen felelőség
teljesen töltögették a kérdőíveket és mondták, hogy ez náluk valahogy
tényleg szokás (a kitöltés és a normális kitöltés).

Sajnos pontos adatoknak és konkrétumoknak még nem tudtam utánajárni, de a
hozzáállás tetszett.

Nem feltétlenül mondom azt, hogy ez a legjobb megoldás, csak
érdekességként gondoltam elküldöm.

Üdv

Ákos