[Kepviselok] majdnem OFF - OMHV vs HalVel (corvinuson ugyanez)

ELTE TTK HÖK Kommunikációs Biztos kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2010. Dec. 2., Cs, 10:06:29 CET

Szervusz Tuzson!

Az EHÖK Kommunikációs ülésen is felvetődött ugyanez a rendszer, de talán
nem kell bemutatni az ELTE - Corvinus közötti rugalmassági együtthatóban
való szignifikáns eltérést.

1. Voltaképpen sem a tanszékek és az oktatók (jelentős része) nem látják
az OMHV-ban rejlő előnyöket, többen inkább a véleményektől, az
előléptetéstől és a kritikáktól tartanak, komolytalannak tartják az
OMHV-t, ezért aktívan, vagy épp passzívan (nem alkotnak véleményt) ellene
mennek, az amúgy hosszú távú piaci előnyöket (versenyképesség) magában
rejtő folyamatnak.

2. A természettudományi karon az OMHV bő 6 kérdéssel hosszab mint a többi
karon, ami a 21-27 kérdés (ha jól emlékszem) jelentős (ha a számok tévesek
kérem a Tanulmányi Elnökhelyettest javítson ki!)

3. Mindemellett az ülésen abban egyet értettünk, hogy lassan el kell
indítani az ilyen jellegű motivációs erő bevezetését, azaz van
perspektíva, kérdés hallgatói oldalról mennyire tudjuk ezt nyomni...

Üdv,
Attesz