[Kepviselok] [Fwd: European Science Parliament Conference in Aachen]

Lakó Viktória - Tudományos Biztos tudbiz at ttkhok.elte.hu
2010. Feb. 6., Szo, 21:26:04 CET

Sziasztok!

Most kaptam az alábbi levelet, jó lehetőségnek tűnik. Érdemes lenne
kiküldeni infólistára!

Üdvözlettel,

Lakó Viktória
Tudományos biztos
ELTE TTK HÖK

Elérhetőségek:
Tel.: (30) 502 60 92
E-mail.: tudbiz at ttkhok.elte.hu
---
----------------------------------

Jo napot kivanok!

A European Science Parliament irodajabol, Aachenbol irok onnek.
En egy onkentes es ideiglenes munkaero vagyok itt, egy eu-s program reven
jutottam ki ide 10 napra, es most ezt
az irodat segitem a munkammal. Azzal biztak meg,hogy hazam egyetemeit
felkeresve, mutassam be es ajanljam fel ezt a lehetoseget. Onokre
gondoltam elsosorban.
Egy angol nyelvu konferenciarol lenne szo, itt Aachenben, ami arrol
szolna, diohejban,hogy a fold vizkeszletet,s bizonyos orszagok
vizkeszletet,hogyan hasznalhatnank jobban, hogyn szurhetnenk, ovhatnank.
Erre a konferenciara foleg diakokat,de tudosokat is meghivtak, s tovabbi
diakokat keresnek. A konferencia 6 napos, oda es visszauttal egyutt. A
szallast, etkezest az ESP allja, az utazasra pedig 40 eurot tud adni.
Minden szukseges adatot mellekeltem.
Annyit kellene tenni,hogy meghirdetik a termeszettudomanyi szakon,hogy
lehet erre menni, majd jelentkezni angol vagy nemet nyelven, ezen az
e-mail cimen:
mail at science-parliament.eu
Infokat es forumokat a diakoknak itt talalnak:
science-parliament.eu
A jelentkezesben irjanak a kuldeni kivant diakokrol, ha az ESP-nek
valogatnia kell majd, tudjon szempontok alapjan, egyenlore keves
jelentkezo van!

Ha barmilyen kerdese van forduljon hozzam,vagy irjon az ESP
cimere(mail at science-parliament.eu ), angolul vagy nemetul!

udvozlettel
Illes Marton

Ha barmi kerdese van, forduljon hozzam, vagy irjon