[Kepviselok] fizszk beszámoló

fizika szakterületi koordinátor - Juhász Krisztina fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2010. Feb. 14., V, 12:47:33 CET

Sziasztok!

Beszámolómat mellékelve találjátok.

üdv,

kriszti
--------- következ? rész ---------
Fizika Szakterületi Koordinátor
Beszámoló

Delegáltságom szerint részt vettem:
		 o A választmányon
		 o A Fizika Intézeti Tanácson
		 o Kari Tanácson

Az elmúlt id?szak:

	Többször összeültünk a BSc felülvizsgálattal kapcsolatban a szakterületr?l és az intézeti ad-hoc bizottsággal. Elkészítettük a kérd?ív kiértékelését,
	ami alapján javaslatot tettünk a tanrend módosítására, ezt az intézet egyhangúan támogatta. F?bb változtatások a matematika tárgyak növelése,
	a gyakorlatiasabb vált oktatás volt. Megváltoztattuk az el?feltétel rendszert, csökkentettük az er?s el?feltételek számát, de megjelentek új el?feltételek is.

	Részt vettem egy intézeti oktatási bizottság ülésen.
	Az Educatio mindkét napján és az MSc-s Nyílt Napon képviseltem a fizika szakterületet. Koordináltam a TTK-s Nyílt Nap el?készületeit.

	A vizsgaid?szakban az átlagosnál több levelet kaptam, els?sorban gólyáktól vizsgákkal kapcsolatban, ezekre igyekeztem válaszolni.

	Köszönöm a sok segítséget a felülvizsgálattal, Educatio-val, Nyílt Nappal kapcsolatban!

Kérdésekre szívesen válaszolok személyesen, e-mailben, vagy telefonon.

Juhász Krisztina
fizika szakterületi koordinátor
fizikaszk at ttkhok.elte.hu
06 30 683 6520