[Kepviselok] OMHV - Terjesszétek! Fontos!

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2010. Jan. 11., H, 16:55:34 CET

sziasztok,
ez egy nagyon jó felvetés, korábban én is gondoltam hasonlóra!
Azonban szerintem éppen hogy a jegy megszületése után kellene kötelezővé
tenni, hiszen egy kurzus értékelésében igen fontos szempont a vizsga
korrektsége is.
Nem hiszem, hogy túl komoly feladatot jelentene az etr-eseknek egy ilyen
lépcső beiktatása, főleg ha oda tudunk mellé állni egységesen, hiszen
számos oktatónál tapasztaltam, hogy ők maguk kérték a kitöltést.

A "mi van ha nem" esetre lehetne, hogy addig csak infosheeten látja a
jegyet egy erre utaló megjegyzéssel, amíg nem tölti ki a vonatkozó OMHVt.

Ezzel le lehetne pipálni a többi kart, vagy ha ELTE szinten menne, akkor
felzárkózhatnánk...
Többiek véleménye?
Ha sokan egyetértünk, meg kellene pendíteni Kari Tanácson, tekintve hogy
közös érdekünk az oktatás minőségének javítása, és ez ráadásul sok pénzbe
sem kerülne.
üdv,
bm