[Kepviselok] OMHV - Terjesszétek! Fontos!

Szenes Áron aeron at ttkhok.elte.hu
2010. Jan. 11., H, 17:17:49 CET

Kedves Niki, Marci és omhv-rajongók,

ez a "hogyan gyűlöltessük meg" az omhv-t kampány része lehetne :)
Vagy akkor már azt is lehetne csinálni, hogy aki nem tölti ki, az egyest
kap...
A kertészhallgatók helyében a karórépát nem az anyaföldbe szúrnám, hanem
annak a talajába, aki ezt kitalálta nekem.
Viccet félre nem téve, addig nem lesz áttörés, amíg a hallgató nem látja
azt, hogy ennek foganatja van, de addig meg nem lesz, amíg nem töltik ki
elegen. Kontrollos fordulattal élve ez, ez olyan mint valami ördögi kör,
nem?
Üdv.

Áron