[Kepviselok] OMHV - Terjesszétek! Fontos!

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2010. Jan. 11., H, 21:27:37 CET

szia Attila,
a javaslatom arra vonatkozott, hogy miután a hallgató annak rendje és
módja szerint jegyet szerzett, ez nem rögtön a teljesítettek közt jelenik
meg, hanem csak egy értesítést kap (pl.infosheeten, levélben), hogy kész a
jegye, és amint kész az OMHV is, akkor jegye átkerül a végleges helyére.
Az ördögi kör sztem is teljesen igaz, viszont a következtetés nekem más:
az önmagát rontó folyamat miatt még csökkenni is fog a kitöltöttség
hosszabb távon?
Ez a megoldás valóban egy fajta kötelezővé tétel, de láthattuk az elmúlt
időszakban, hogy nem lehet rábeszéléssel még ezt a pár klikkelést sem
kicsikarni egyetemünk ifjú polgáraiból... mit lehetne mást? adjunk cserébe
csokit?
üdv,
bm