[Kepviselok] OMHV - Terjesszétek! Fontos!

Jánosi Attila attila at ttkhok.elte.hu
2010. Jan. 11., H, 17:43:05 CET

Kedves Listatagok!

De igen, Áronnak szerintem igaza van, ez ördögi kör
- a hallgatók nem töltik ki, mert nincsen látható eredménye (hiszen
egyetemünkön egy-két kivételtől eltekintve a minőségbiztosítás mint olyan,
ismeretlen fogalom - kicsit leegyszerűsítve, DE látszik a javulás igénye!)
- mivel kicsi a kitöltés, az oktatók ignorálják
(bár azon lehetne vitatkozni, hogy a 40% kicsit, elég, vagy sok...)

Addig mást nem tehetünk (mi hallgatók és mi HÖK)
- mint kitöltjük az OMHV-t
- a társainkat is buzdítjuk erre, és elmondjuk hogy miért érdemes
- küzdünk azért, hogy ezt - valamilyen mértékben - figyelembe vegyék
(azaz: legyen értelme)

Niki konkrét felvetésére pedig:
Az OMHV mindenekelőtt lehetőség, ezt nem lehet kötelezővé tenni, és nincs
is értelme.
Amúgy Marcinak igaza van, hogy az OMHV az egész kurzust kell, hogy
értékelje, aminek a vizsga is része.
(Viszont, azt nem teljesen értettem, hogy pontosan mi is javaslatod - akár
magánba is küldheted:))

Jó vizsgázást.

Üdv:
Attila

UI: remélem, mindenki nagyon várja már az ítéletidőt:)