[Kepviselok] ttk_hok_vezkepzo_palyazat_2010

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2010. Jún. 13., V, 22:54:10 CEST

Sziasztok!

Ahogy azt már szóban is jeleztem szerintem szerencsétlen a záró kgy ezen
formája, és a régi képviselők nem elhívása a vezetőképzőre.

"Ez egy praktikus lépés arra, hogy a leköszönő képviselőknek ne kelljen
egyetlen ülés miatt vidékre utazniuk."

Ez a megfogalmazás pedig még inkább szerencsétlen, szerintem a régi
képviselők nem csak a záró küldöttgyűlés miatt mentek le eddig a nyári
vezetőképzőre. Sokkal fontosabb az, hogy ha már ott vannak, akkor átadják
a tapasztalataikat az újaknak. Valamint a többség azért teljesen nem
távolodik el a HÖK-től, ezért az sem árt, hogy ha megismerik egymást a
régi és új emberek.

Szép estét!

Jancsó Tamás
leköszönő képviselő