[Kepviselok] ttk_hok_vezkepzo_palyazat_2010

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2010. Jún. 13., V, 23:51:31 CEST

Kedves Tomó, Kedves Listatagok!

A hétfői választmány fog dönteni a részvételi díj összegéről, és hogy
kinek mennyit is kellene majd fizetnie. (Pl. Ki utazik a támogatott
áron. Mennyivel csökken a díj, ha valaki csak egy-két napra jön le. stb)

Tehát egyelőre nincs szó arról, hogy a régi képviselők, amennyiben
szeretnének, ne vehetnének részt a vezetőképző. Viszont a záró
küldöttgyűlés ilyetén formája szerintem egyáltalán nem szerencsétlen,
sőt nem kényszeríti leutazásra a vezetőképzőn részt venni nem kívánó
régieket (vagy épp ellenkezőleg lehetőséget biztosít számukra is a
részvételre)

Amúgy ez a megoldás nem áll példa nélkül a HÖK életében, bár az utóbbi
években az volt a jellemző, hogy a záró KGY a vezetőképző helyszínén
péntek este / éjszaka zajlott.

A záró küldöttgyűlés pontos időpontjáról is a holnapi választmányon
döntünk. (A dátum: 2010. július 2.)

Üdvözlettel,

Jánosi Attila